تونی کروس: خوشحالم که در بهترین و بزرگترین باشگاه دنیا هستم؛ عشق هواداران به من خاص است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تونی کروس: خوشحالم که در بهترین و بزرگترین باشگاه دنیا هستم؛ عشق هواداران به من خاص است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تونی کروس: خوشحالم که در بهترین و بزرگترین باشگاه دنیا هستم؛ عشق هواداران به من خاص است

تونی کروس پس از تمدید قراردادش روبرو خبرنگاران نشست.

 طرفداری- تونی کروس هافبک آلمانی‌ باشگاه رئال مادرید پس از تمدید قراردادش تا سال ۲۰۲۲، پنجشنبه روبرو خبرنگاران نشست و در مورد موارد زیر صحبت کرد.

این کنفرانس مطبوعاتی را به نقل از AS با هم می‌‌خوانیم.

چه حسی در مورد قرارداد جدید دارید؟

روز خاصی‌ برای من است. این چنین قرارداد‌ها را شما در طول بازیگری خود یک یا نهایتا دو بار امضا می‌‌کنیم. خیلی‌ خوشحالم که در بهترین و بزرگترین باشگاه دنیا هستم. دو سال عالی‌ را اینجا گذرانده‌ام که البته هنوز سال‌های زیادی از آن هم مانده است. دوست دارم اینجا بازنشست شوم. از روی هوس قرارداد نبستم و این یک قرارداد ۶ ساله است که موظف هستم تا آخر به آن پایبند باشم. وقتی‌ این قرارداد به اتمام برسد ۳۲ ساله خواهم بود و این فرصت مناسبی است که در اینجا بازنشست شوم. فکر نمی‌‌کنم در ۳۶ سالگی بتوانم بازی کنم. می‌‌خواهم که لیگ را اینجا ببرم. این برای ما مهم است. در رئال مادرید باید همیشه پیروز شوید. چمپیونزلیگ را برده‌ام و حالا لیگ را می‌‌خواهم. گاهی‌ اوقات آن تداوم کافی‌ را نداریم که شاید دلیل نبردن آن هم همین باشد.

آیا در تابستان می‌‌دانستید که قراردادی جدید امضا خوهید کرد؟

بله اما هیچ چیز نگفتم چون همیشه حاشیه‌ها وجود دارد. در رئال مادرید بسیار خوشحال هستم. از روزی که آمده‌ام خوب بوده است و هیچوقت به چیزی غیر از ماندن فکر نکرده ام. خوشحالم که باشگاه هم همین نظر را دارد. 

اعتبار مدت قرارداد شما حالا از همه بازیکنان بیشتر است. این چه حسی به شما می‌‌دهد؟

مشخص است که تصمیمی است که هم باشگاه و هم من راجع به آن فکر کردیم. نه در مورد گذشته یا حال بلکه در مورد آینده. چنین قراردادی یعنی‌ هم من و هم باشگاه می‌‌خواهیم برای مدت طولانی همکاری کنیم. خیلی‌ خوشحالم. از روزی که آمده ام، از من به خوبی‌ پذیرایی شده است. عشقی‌ که از هواداران می‌‌گیرم خاص است. خوب است که برای من ارزش زیادی قائل هستند. اینقدر زیاد که در روز تعطیلات ملی‌ قرارداد من را اعلام کردند. 

 وقتی‌ به فصل نگاه می‌‌کنید، تیم بدون کاسمیرو و مودریچ چقدر متفاوت است؟

مشخص است که بعضی‌ چیز‌ها متفاوت خواهد بود چون آنها ۲ بازیکن بسیار مهم هستند. برای من اما شخصا آنچنان تفاوتی نداشته است. وقتی‌ کاسِ در تیم نیست کمی‌ عقب تر بازی می‌‌کنم اما بیشتر از آن تغییری نداشتیم. از بازی کنار لوکا لذت می‌‌برم پس بازگشت سریع او برای من مهم است. 

نظرات در مورد انتقادات از زیدان چیست؟

روزنامه‌ها را زیاد نمی‌‌خوانم پس نمی‌‌دانم چه می‌‌گویند اما زیدان در باشگاه بسیار ارزشمند است. ما بازی‌های زیادی را مساوی کردیم که خوب نیست و لایق انتقادات هستیم اما بازی هایی هم بوده است که مساوی کردیم اما لایق برد بودیم. مهم است که به عنوان یک تیم کنار هم بازی کنیم. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 22 مهر 1395 | 22:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.